mandag, januar 02, 2006

Taxastrik - hvad er det?




Det er da klart: jeg er taxachauffør og bruger pauserne til at strikke i. Det er jo meget nemmere at vente i tyve minnutter når man strikker end vente i fem og man bare skal glo ud i luften. Det helt store spørgsmål er nu om jeg kan fatte hvordan man lige holder en blog gående - på engelsk, for da jeg gik i skole havde jeg så forfærdeligt meget at tænke på, især i sprogtimerne. Godt nytår til alle der på en eller anden måde surfer forbi mit lille sted her i cyperspace. - UPS - det er bestemt ikke med vilje at der er tre ens billeder af hunden og mig - det er sygdommen IT-senil der slog til - igen.

1 kommentar:

Laila-H sagde ...

tillykke med din blog, det skal nok blive godt. hvor ser din hund dog sød ud, hvilken race er det, måske en cocker??