søndag, december 03, 2006

Hvad jeg ellers nørkler med

Denne stola vil sidde på mine pinde i laaaaaang tid! Den bliver lækker,rigtig lækker,og så må det tage den tid det tager.Det kan da godt være jeg ikke er alt for snu,men den kan kun strikkes på når der er RO!Men jeg har da også planer der passer til TV-kiggeri - hvis altså jeg kan holde mig vågen - - - - - -
Jaaae,jeg fik jo en "klage"tilbage i september.For et par år siden strikkede jeg et stort og lækkert sjal til min mor.Det er støvet lyseblåt og i påfuglemønster.Så langt så godt.Men det passer ikke til ret meget.Siger hun.Så jeg har nu næsten fået lavet et nyt og de grå og lyse farver må da passe til det meste. Hun ved det ikke så dem der kender os: vær så venlig ikke at sladre!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

den röda blir ju ursnygg, vad är det för beskrivning på den grå, den ser oxå läcker ut

Fríða sagde ...

hej, hej!
efter hvad jeg har spioneret så er du ejer af Mason-Dixon bogen. jeg har ikke set den nogen steder og vil ikke bestille den over nettet uden at have set den. kan du måske maile til mig så jeg kan spörge lidt?
hilsen fra Island
Frida