torsdag, marts 20, 2008

Påskebillede


Påskeæg?Her? Nej,det går ikke.Jeg har siden nytår tabt 10 kilo (pånær 200g) og min mand har tabt 12.Så det passer vi på - og nyder.Nej,vi sulter ikke.Nej,vi motionerer ikke som vanvittige.Vi lukker munden,ryster på hovedet - og tænker! Junkfood,vin og øl er ude af kostplanen og inde er grønsager i store og rigelige mængder.Garneret med frugt og et skarpt øje til diverse varedeklarationer.Sovs - jeg "trænger" snart til noget af den helt forbudte - men på den anden side så er der stadig næsten 15 kilo der gerne må forsvinde.
God påske til dem der kigger indenfor.

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Og god påske til dig også. Og tillykke med de tabte kilo. Det er superflot gået.

Tina - omme i London sagde ...

Flot gaaet - og husk at rigtige aeg ogsaa kan agere paaskeaeg. Det gjorde de her hos os. God paaske.

Dortheivalo sagde ...

Hvor der det flot, at du har tabt dig så mange kilo. Jeg drømmer om det, men har ikke ryggrad til at ryste på hovedet og holde munden lukket. Til gengæld har jeg munden fyldt med "søde tænder". Det er flot gået.