torsdag, september 18, 2008

Strikkeblokering - eller vellevned?

Min mor vil kalde det,det sidste! Har tilbragt små 5 dage i det nordlige Italien og turde ikke have mit strikketøj med i flyet - man ved jo aldrig hvad den enkelte securitymedarbejder mener om strikkepinde - jeg kunne jo begå mord med sådan nogle bæster i hænderne.Svaret overlader jeg til garnfabrikanterne men de vil jo gerne sælge så deeeeeee - -
Men et par billeder fra det smukke vinland,de dunkle vinkældre og de lækre oste skulle bloggens læsere da lige have.Jeg har også billeder af alperne der nok så stolte står og kigger op over skyerne med deres sne på toppen - sikke et syn.Ja ja ja - det var første gang jeg prøvede at flyve.Og helt ærligt: hvorfor pokker flyve når man kan køre dertil?
- og næste gang jeg skriver så MÅ der da være noget strik der skal med - tror jeg.




1 kommentar:

Unknown sagde ...

Mums, hvor ser det lækkert ud. Der findes ikke noget bedre end Italien og dets menesker, mad, vin, landskaber, klima og, og, og...