lørdag, november 14, 2009

Sokker - og sokker


Dette par - har taget laaaang tid at strikke! Nok mest fordi jeg ret hurtigt opdagede, at garnøglerne faldt helt forskelligt ud hvad farvefordelingen angår - ÆV! De er også meget korte, for det tyndede hurtigt ud i nøglerne så hælen måtte strikkes i en fart - ÆV!
ÆVsokker hedder de - ÆV!


Oh-la-laa! Hvad skuer mit øje? Sokker i solskinsfarver. De er lange i skafterne og blærede i mønsteret. Det er næsten synd at de skal bo i lukkede sko og støvler - ik`? Så er det jo godt at jeg endnu ikke er begyndt på "de lukkede" men går rundt i sandaler endnu. Ja ja, jeg ved godt det ser tumpet ud, men mine fødder forlanger uldsokker og frisk luft.
Sådan er der jo så meget;-)


Blæresokker? Nej, det er "Monkeysocks" fra "Knitty" og de er ikke spor svære at strikke.
God fornøjelse!

P.S.Har købt 360 knappenåle til sjal.

4 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Jeg synes, det er sjovt, når de ikke bliver helt ens, men jeg kan godt se, at de er SÅ forskellige at man ikke føler sig sikker på, det er samme garn!

Solskinssokkerne er helt fantastiske, jeg er nu imponeret over, at du stadig går i sandaler - også selvom, du har uldsokker på ;-)

PS: Du markerer det ord, hvor du vil ha´ et link og trykker på knappen "Link". Derefter indtaster eller kopierer du internetadressen ind i feltet og klikker ok.

Karin Grøn sagde ...

jeg fandt ud af at når man strikker i meleret garn, så får man dem ens hvis man finder ud af at rulle hen til et sted at starte, der er magen til starten på den første sok. På den måde bliver de ens og det er ganske få m det drejer sig om.

Taxastrikkeren sagde ...

HULK!! Jeg startede ens på dem, men jeg tror det er fordi det er noget billigt garn.

Fríða sagde ...

jeg synes nu de ser sjove og glade og friske ud, men kan dog godt se at det andre par er "pænere".
kh. fra Island
Frida