onsdag, januar 06, 2010

Vintervejr


Hold da op hvor har jeg fået nok! Af sne på MINE veje - om morgenen altså! Det der ligger i folks haver og på træerne er helt OK for det er jo smukt og som det da lyser op om aftenen når hunden skal luftes. Men på vejene hvor der er biler med sommerdæk, kassevogne, busser og lastbiler der ikke kan køre - nej - jeg gider ikke mere.


Stanley nyder det som alle andre knægte. Smider sig i det, spiser en snack, roder lidt med næsen langt nede - og tager sig ud som skulle han udstilles. Øøh - til det sidste skulle han da godt nok en tur under saksen før han ville finde nåde for en dommers øjne.
Strik? Aaargh - lidt, men min tid bliver stjålet af sne og børn der køres til institution SKAL jo afsted mens alle andre bliver hjemme og fiser den af. Det vil jeg jo også gerne - fise den af altså;-)
- eller sidde og strikke i ro og mag. Inden døre for terrassen er "optaget".

Ingen kommentarer: