mandag, november 22, 2010

Vendestrik og SMS-handsker


     Eeeeendelig! Det har taget 4 måneder at strikke den!!! Jeg ved jeg slog maskerne op da vi kørte hjem fra sommerferie. Så den er også strikket på i fire lande. To gange i hver land faktisk, da den jo også var med på efterårsferien.                                     



Den er sjov og let at strikke så det er ikke derfor det har taget tid, men derimod den strikkenedbrudte arm der skal have skylden - igen.



Da jeg stadig havde lidt garn blev der også til et par fingerløse til både mor og barn. Alle dele er MEGET pænere i brug.

Jeg er i gang med et nyt sjal - det trækker tænder ud da der er nogle "knotter" der har drillet helt vildt. Så nu har jeg selv komponeret nogle der kan srtikkes.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Det er blevet rigtigt fine ting. Så skidt med, at det har taget lang tid.

Dortheivalo sagde ...

De lange, især, synes jeg er megaflotte..
Heroppe kører vi med pig-dæk, men der er ingen sne.. endnu.