onsdag, oktober 08, 2014

Pilespids efter bogen - og efter mit hoved!



Asta har jo været ret vild med pink - som alle småpiger vist er på et eller andet tidspunkt. Men nu er det lilla. Hun er jo blevet stor (6 år) og går i skole, så må vi andre jo bare se om vi kan følge med.Så denne bluse blev strikket på vej til Gardasøen og de første dage dernede. Den blev færdig i god tid inden Asta, med familie, ankom til pladsen. Den blev straks taget i brug :-)







Men lilla havde jeg jo en del af, så jeg startede hurtigt på en ensfarvet, men med riller på. Og en lille rib under armene. Det er vist en ny favorit.




Bortset fra et møjvejr uden lige så havde vi en dejlig ferie. Så meget regn som der kom i år, har vi ikke fået sammenlagt de sidste 25 år. Hvis vi så kan regne med tørvejr de næste 25 - - - - - 

2 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Hi, hi - det tror jeg nu ikke, du kan, men du har da lov at håbe :-) Hvor er det smart med riller og rib i ærmegabet til Pilespids :-)

Helle : sagde ...

Hej jeg skal til at strikke en Pilespids bluse, så jeg kom lige ind på din side. Hvor er dine bluser blevet flotte.