tirsdag, januar 29, 2008

Ambitioner - mig?!


Så kan foråret godt komme!Jeg har lige vasket havebordet så det er til at bruge - det var godt nok koldt brrrrrrr....


Jeg er lige begyndt på en trøje med snoninger.Den hedder:"Gathering Intentions" og er fra en bog der hedder:"inspired cable knits".


Nu mangler jeg kun en halv ryg,et forstykke og to meget lange ærmer.


Ind imellem tager jeg så den her frem.Det er en Hanne Falkenberg der ikke rigtig vil strikke sig selv.En af grundene er at den vist bliver lige i det mindste - altså bluse og ikke trøje.Øv!Men nu mangler jeg kun et ærme og ærmekanterne.Nåååe ja,og sammensyningen.


Og til sidst:undskyld! Hvis du har læst og set to næsten identiske indlæg her på bloggen.Jeg har i dag lært at hvis man flytter rundt på billederne så kan man ikke klikke på dem og lave dem større og det mener jeg altså at man skal kunne - undtagen lige det med det beskidte havebord;-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det ser da virkelig flot ud. Superflotte trøjer. Stor beundring for dine snoninger :-). Har endelig fået mine egne til at lykkes!
HF - sikke nogle glade farver.
KH Gitte B