onsdag, januar 02, 2008

Slowstrikning


Disse to ting er altså laaangsomme at lave - neej - måske ikke huen,men den skal man så både se og tænke til SAMTIDIG!Det er store krav her først/sidst på året;-)
Sokkerne er noget bette fnidder og de bliver færdige ude i taxaen.Huen må snart gå hurtig for der skal snart tages ind.Men måske skulle jeg høre efter hvad min mor siger:Du kan da bare lade være med at strikke sådan nogen mønstre!?? Nej,så gider jeg ikke,men jeg kunne da godt bruge noget "ligeudafpindenstrikning" til tv-brug.

- og hvem var det så der snoede en hel omgang og det en hel omgang for tidligt?! Vedkommende strikkede glad videre (3 omgange) før omtalte fjols opdagede fadæsen - og det tager laaang tid at trævle 4 omgange op uden det hele går i fidiwaw!
Men jeg mangler kun omgangene med indtagninger så der er lys forude - trods alt.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Det kender jeg godt:-) - det der med ligeudafpindenstrik. man fristes at de tekniske finurligheder, men har brug for det enkele tvstrik indimellem.