mandag, januar 12, 2009

Er jeg mon syg ? ;-)



Min mand ville nu nok mene det - altså hvis jeg spurgte. Det gør jeg så ikke. Men mine engelsksprogede strikkebøger fylder da en del. Det er der vel ikke noget sygt i, vel? Nej, men når jeg så også liiiiige downloader den ene opskrift efter den anden og så egentlig syntes det er lækkert at strikke "efter nettet" så begynder det da at ligne. Neeej, for det er da lækkert med sådan en fin ny bog. Hvis du klikker på billedet bliver det stort og papirenderne der stikker ud bliver meget tydelige. Hvad de sidder der efter? Jamen - jeg drøner da ikke rundt i taxaen med en lækker bog, vel? Et krøllet stykke papir til strikketasker/poser er helt OK.

Jeg tror faktisk at det næste der skal slåes op skal være fra "biblioteket". Der er en hulens masse snoningstrøjer, sokker og sjaler som jeg nærer et hedt ønske om nikle sammen til eget brug.
Lillen? Altså, hun hedder Asta og hun er vist helgarderet for vinteren - når Mormor her får den fede trøje færdig til hende. Nååe ja, og sokker kan hun jo altid bruge.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hejsa.
Er "knitting from the top down" god?
Mvh Mette

Sascha sagde ...

Altså jeg kender en der har nok dobbelt så mange..min mor:D Og hun er da ik særlig syg synes jeg hehe.
Ville faktisk ønske jeg selv havde lisså mange engelske strikkebøger:D

Strikkeheksen sagde ...

Nej, sygdom, det vil jeg heller ikke kalde det - du har bare sikret dig, at du ikke løber tør for projekter :-)

Uh, hvor jeg kender det, men nu har jeg også sat mig selv en smule på rationering :-)

Fru Rønne sagde ...

Tænk, jeg synes, det er helt normal og sund adfærd. BASTA :-)

elle-melle sagde ...

Slett ikke syk!
Bøker er noe man trenger for å kunne inspireres, nyte og hungre.
Jeg skulle gjerne hatt noen av de bøkene selv, men er så dårlig på å lese engelske oppskrifter, men som sagt jeg kunne hatt dem bare for å NYTE!
Kos deg med bøkene med god samvittighet:-)
Jeg ble litt interessert i "knitting from the top down" -

elle-melle sagde ...

Har sendt deg en award, du finner den inne på min blogg.
Du får den som takk for at jeg får inspirasjon og glede her hos deg.

Anonym sagde ...

Sygdom????? Neeeeej, da. Bøger kan man aldrig få for mange af - især ikke om yndlingsbeskæftigelsen. Du har da bare fremtidssikret dig selv, jo.
Min ønskeliste over bøger er da kilometer lang - og der kommer jo hele tiden nye...ja hvad skal man næsten gøre? Og markedet skal jo også holdes i gang....og med din indsats går det vist heller ikke i stå foreløbig :-))))

KH Gittemay